Samen met U

SAMEN MET U

Samen met U
spring ik over muren
samen met U
is geen dal te diep
samen met U kan ik bergen verzetten
samen met U
heb ik iedereen zo lief.

Samen met U
recht ik steeds weer m’n schouders
samen met U
richt ik mijn blik omhoog
samen met U
kan ik mensen echt vergeven
samen met U
ontdek ik een Liefde levensgroot.

Samen met U
kan ik alles overwinnen
samen met U
vind ik rozen op mijn pad
samen met U
kunnen doornen mij niet deren
samen met U
verandert de nacht in een stralende dag.

Samen met U
kan ik vliegen als een arend
samen met U
kan ik wandelen op zee
samen met U
wordt alles anders
want U loopt naast mij
en gaat altijd met mij mee!

3 responses to this post.

  1. als ik U toch niet had …..dank U Heer

    dank je wel Cobi…..liefs van Coby

    Beantwoorden

  2. Posted by Janke on 23 september 2010 at 10:08 am

    AMEN !

    Beantwoorden

Geef een reactie

