Stille kracht

Stille kracht

Er zit kracht in de stilte
in de stilte van de nacht
als gedachten gaan en komen
en tot rust worden gebracht.

Als alle stemmen zwijgen
behalve het zachte refrein
van Gods levensadem in mij
dat er altijd weer zal zijn.

Die beweging geeft me houvast
brengt me weer terug bij Hem
zodat ik in die rust en vrede
Gods zachte stem weer herken.

Ik koester mij in Zijn Liefde
onbewust van dag of nacht
hier wil ik altijd zijn
niets dat ik nog verwacht.

2 responses to this post.

  1. Dit is een prachtig gedicht, het spreekt mij erg aan.

    Beantwoorden

  2. Dank je Hannie.
    liefs
    Cobi

    Beantwoorden

Geef een reactie

