Alles in Jezus

Alles in Jezus

Nu wil ik in jou zijn
nu wil ik jou nieuw leven geven
nu mag je opstaan uit de dood
nu ontvang je reeds nieuw leven.

Geen oordeel zal je vellen
nu jij in Mij gelooft
Ik ben in jou en jij in Mij
dat heb ik immers zelf beloofd.

Ik kon slechts leven
omdat de Vader Mij alles gaf
zo ben jij ook verbonden met Mij
zodat je alles in Mij vermag.

One response to this post.

  1. Posted by Coby on 21 juni 2011 at 8:06 am

    dank je wel…wat ben ik toch rijk

    Beantwoorden

Geef een reactie

