Morgengebed

Morgengebed

Dank U Heer voor Uw grote kracht
die U zelfs door mij wil tonen
voor Uw Liefde, voor deze nieuwe dag
dat U ook in mij wilt wonen.

Dank U voor Uw zachte stem
die ik soms hoor spreken
dwars door alle dingen heen
als ik U ben vergeten.

Dank U voor voedsel en een woning
die U voor mij hebt bereid
hier op aarde en in de hemel
waar ik mag wonen op Uw tijd.

Dank voor alle zegeningen
ook als ik ze niet eens zag
dank U dat ik U mag kennen
en U aan mij dit leven gaf.

Amen

One response to this post.

  1. Lieve Cobi.

    Wat een bijzonder gedicht Cobi!
    Op de juiste tijd door jou geschreven.
    Door Hem geleidt door dit alles heen.
    Ik heb je een mail gestuurd, ga die maar lezen.
    Dit is zo wonderlijk.
    Dank U Heer voor dit bijzondere schrijven van Cobi.
    Liefs Douwina.

    Beantwoorden

Geef een reactie

