In grazige weide

Lieve Jezus mag ik even
aan Uw voeten komen zitten
mijn gedachten aan U geven
wilt U ze met Uw Liefde wissen.

Ze drammen en ze dwalen
gaan met mij op de loop
het ene doemscenario na het andere
zonder uitzicht zonder hoop.

Ik kan ze niet tot rede brengen
ze tuimelen in het rond
mijn rust is ver te zoeken
verdwenen is mijn vaste grond.

Alleen U kan mijn hoofd weer vullen
met mooie gedachten zuiver en rein
met Liefde en hoop en het goede verwachten
dicht bij U leven en gelukkig zijn.

Dank U lieve Here Jezus
zelfs mijn gedachten wilt U leiden
als ik ze maar aan U over geef
vind ik weer rust in grazige weide.

One response to this post.

  1. Posted by Coby on 18 oktober 2011 at 7:32 am

    lieve Coby
    dank je wel voor deze woorden
    wat zijn we toch rijk dat we alles bij Hem mogen brengen
    en daar de rust vinden die we zo nodig hebben
    lieve groetjes Coby

    Beantwoorden

Geef een reactie

