Jezus leeft

Nu kan ik weer diep adem halen
nu ben ik uit de dood ontsnapt
nieuw leven is aan mij verschenen
Jezus is opgestaan uit het graf.

Nu kan ik weer van harte juichen
mijn lied zingen uit volle borst
God de Vader heel dicht naderen
Jezus heeft mij van mijzelf verlost.

Nu kan ik weer verder leven
de tijd heeft even stil gestaan
alles wil ik aan U geven
de Heer is waarlijk opgestaan!

2 responses to this post.

  1. Posted by Janke on 8 april 2012 at 10:28 am

    Goedemorgen lieve Coby,

    ‘k wens je/jullie allen een Gezegend Paasfeest!

    HET IS VOLBRACHT ! HIJ LEEFT !!!!!
    DUIZEND, duizend maal o, Heer zij u Daarvoor Dank en Eer !

    Gods Zegen toegebeden.
    Groetjes en liefs
    Janke

    Hij Leeft
    Tekst & Muziek: Elly & Rikkert Zuiderveld

    Maria kwam bij het graf
    En huilde om haar heer
    De grote steen was weggerold
    En Jezus was er niet meer
    Maar een engel zei plotseling
    Weet je niet meer
    Wat Hij gesproken heeft
    Hij is opgestaan, Hij is opgestaan
    Hij leeft, Hij leeft
    Hij is opgestaan, Hij is opgestaan
    Hij leeft, Hij leeft

    De discipelen waren zo moe
    Ze treurden om de Heer
    Waar moesten ze nu nog naar toe
    Hun meester was er niet meer
    Maar Maria riep plotseling
    Hij heeft gedaan
    Wat Hij gesproken heeft
    Hij is opgestaan, Hij is opgestaan
    Hij leeft, Hij leeft
    Hij is opgestaan, Hij is opgestaan
    Hij leeft, Hij leeft

    Beantwoorden

  2. Lieve Janke,
    Dankjewel voor het mooie lied.
    Wat een prachtige dag om jarig te zijn, van harte gefeliciteerd.
    Gods zegen in alles,
    liefs
    Cobi

    Beantwoorden

Geef een reactie

